Saya sayangkan awak

Daisypath Friendship tickers

My Follower

Thursday, May 5, 2011

nAsIb2..

Assalamualaikum hari nie aku nak cerita kejadian yang menimpa aku pada hari ni..

hurm tadi aku nak pergi makan dengan member aku then aku nak pi ATM kolej nak cuba kluarkn duit tapi bila aku cek baki kad aku kena tolak nasib baik kad aku x kne telan then aku baca kat skrin kad aku xboleh diguna sila ke cawangan bank islam.. pewhh menyirap gila aku.. bengang kot.. then aku bagi tahu abg aku duit aku dh msuk blum fuhh nasib baik x msuk kan lagi. Then petang tuh selepas habis kelas aku pergi lagi atm kolej cek kad bsn aku.. mmg sah ada duit lg.. tpi bila aku nk kluarkan duit tu "baki amaun anda tidak mencukupi" pe malang nasib aku hari nie.. Ya Allah... aku rasa mcm nak menjerit je.. nak telefon mak nti risau pula dye.. ishh diam kn jelah.. nak minta pertolongan mak.. Makkkkkkkkkkkkk tulun2 adik.. adik dlm ssah sgt niew..  :(

P/S : ..............................................................................................


0 comments: