Saya sayangkan awak

Daisypath Friendship tickers

My Follower

Friday, April 15, 2011

SAHABAT

Setiap saat bermula
pasti akan berakhir 
setiap yang gembira 
pasti akan berduka 
setiap yang bertemu 
pasti akan berpisah 
begitulah juag antara 
kau dan aku...
Dulu kita sama sama 
mengharungi suka duka kehidupan 
biar apa dugaan yang datang 
kau tetap di sisiku 
dan aku tetap disisimu..
untuk memberi kata semangat 
persahabatan umpama binatang 
sentiasa kekal di atas sana
tapi tidak selalunya muncul dan bersina 
begitulah juga ibarat sahabat 
tak selalu ada disisi 
tetapi tetap dihati 
Masih aku ingat lagi... itulah ungkapan yang pernah 
kau lafazkan pada aku dahulu... 
kata keramat yang tak mugkin aku lupakan..
kau begitu menghargaiku.. 
Aku berharap kisah persahabatan kita ini 
Tidak akan berakhir seperti kata ungkapan 
sebaliknya akan kekal sehingga akhir hayat kita... 
Kau sahabat teristimewa bagiku.. 

0 comments: