Saya sayangkan awak

Daisypath Friendship tickers

My Follower

Sunday, April 3, 2011

RinDu dekat dye sgt3...

SAYANG, I MISS U DAMN MUCH..!!!
Aku tadi buka blog mmber dgar lgu ..tiba2 rse rindu dkt dye niew.. aq dh mesej dye tpi dye x reply pon.. sdih x..?? nk kol tapi takot menganggu dye jew.. ape kn daya pendam jelah perasaan niew.. klau rse rindu bkk fon tgk gmbr dye je.. terlalu byk memori aq dgn dye niew.. xkn mungkin aq dpt lupa kn dye.. xkn aq serah kn cinta kash syg aq pde lelaki lain walaupon dye sruh aku cari lelaki lain aku xkn cari...andai ade lelaki lain yang lebih sayangkan aku.. aku tetap setia dgn dye..  hurmm maklum lah dye anggap aq cume kwn je skrang niew.. 
sayang, saya xkan cari lelaki lain saya tetap setia dgn cinta dan sayang pada awak.. pintu hati saya dh tutup untuk lelaki lain.. insya allah saya akan buat ape yang awak minta 2.. saya akan jadi perempuan yang baik untuk awak.. 
INSYAALLAH

2 comments:

Nurhelmi Zubir said...

bkk blog aq la 2....hahaha

Nur Afifah said...

HURMM KO NIEW MNE DE LAH.. AHHAHA