Saya sayangkan awak

Daisypath Friendship tickers

My Follower

Sunday, September 4, 2011

UNTITLED

Salam dah lama rasa nya aku x mengupdatekan belog niww... korang sihat..?? dah makan..?? huh sebelum aku memulakan belog niw aku mahu ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF AHIR BATIN kepada sesiapa yang mengenali diri ku dari kecik sampailah aku dah umur 19 tahun.. aku minta maaf sangat2 kalau ade perkataan  yang menguris hati korang.. hurm sudah2 lah  kira 0-0 okay.. :D Sebenarnya aku baru sampai KUALA LUMPUR.. petang tadi.. ermm sungguh membosan kan duduk sini... tapi mahu buat macam mana study kan.. xdapt nk elakkan.. aiyooo aku ade assignment tapi aku xsentuh ape2 pon.. betapa malasnya aku kan..!! esok kelas pon aku xpergi..!! baguskan fifa niew.. ko memang nak kena warning letter lah fifa oi.. haha ade aku kesah ke..!! hahaa.. bebel sendiri... actually aku rindu dengan seseorang... time tengah mengupdatekan belog niew aku menangis sorang2.. huhu nasib baik xde orang dalam rumah niew.. aku sorang2.. memang kena pada time nyaa.. heee.... esok saya malas mahu pergi kelas...!! dan saya mahu habis study dengan cepat.. !! heee :D  Okay lah cukup sampai disini aku mengupdatekan belog neiw..  


    I LOVE YOU SO MUCH...!! MMUAHHH :D 

0 comments: