Saya sayangkan awak

Daisypath Friendship tickers

My Follower

Saturday, June 18, 2011

18.06.1992...

Assalamulaikum warahmatullahiwabarakathu... 
korang apa khabar..?? sihat..?? dah makan..? 
dah mandi..?? dah basuh baju.. huhu 
banyak pulak tanya ye.. huhu hari nie aq nak bagitahu 
HARI INI 
BIRTHDAY AKU YANG KE SEMBILAN BELAS TAHUN 
PENGAKHIRAN BELASAN TAHUN..  next year aku akan sambot birthday dengan umur 20 tahun.. 
huhu dah semakin tua dah.. 
hahah tadi dapat komen ngn lecturer 
mengatakan aku dah semakin tua dan sedang menghampiri 
alam perkahwinan..hahha agak lah sir oi.. lambat lagi kot.. 
1 hari nie aku asyik kol orang jew.. penat lah.. 
hahaha tapi sedih aku xdapat hadiah ape2 pon... 
makan megi jew tadi .. 
rasa nak nanges pon ada jugk.. 
tapi ape boleh buat kn.. 
terima jelah .. 
hehehe... 
next year xmahu lah berulang lagi birthday mcm nie lagi.. 
hahah panjang sangat lah.. 
okay lah itu saja aku mahu kongsi sama ngn korang 
next time kita jmpe lg k.. 
SAYANG KORANG SANGAT3..... 
MMUAHHHH 
HEHEHE 
ASSALAMUALAIKUM..... 

sedapnyaa.!!!!! kek coklat.... 
:(

0 comments: